6 клас

 Розділ "Алгоритми та програми. Мова програмування Python"

Як встановити?
  1. Зайти за посиланням https://www.python.org/downloads/
  2. Натиснути кнопку Download Python 3.8.2
  3. Запустити на виконання завантажений файл python-3.8.2.exe
  4. Під час інсталяції вибрати опцію Add to Path
Урок 1
Переглянути презентацію "Вступ до мови програмування"

Урок 2
Переглянути презентацію "Черепашача графіка-1"
Виписати в зошит вказівки малювання і виконати вправи з презентації в середовищі IDLE.

 Розділ "Комп'ютерна графіка"

Урок 1. Техніка безпеки при роботі за комп'ютером. 
Повтори правила з техніки безпеки:

Розділ  Комп'ютерні презентації


УРОК   ПОНЯТТЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ. ПРОГРАМА СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ POWERPOINT

Д/з п 2.1 нового підручника "Інформатика, 6" Ривкінд Й.А.

УРОК   ПРАКТИЧНА РОБОТА "СТВОРЕННЯ КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ"


  1. Виконай завдання практичної роботи  за посиланням (ст. 57 підручника), використовуючи заготовки з папки.

Урок 11. Практична робота № 3 "Виконуємо дії над об'єктами і групами об'єктів файлової системи "

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання 1. Дії з файлами і папками.
1.     У паці Мої документи створити папку Вашого класу. (наприклад, 6-А клас).
2.     Відкрити папку Вашого класу і створити в ній особисту папку. (наприклад, Іванов Петро)
3.     Створи в ній структуру папок, як показано на зразку.

4.     До папки Зображення скопіюй 3 файли-зображення.
5.     Для одного із зображень створи ярлик на Робочому столі.
6.     Видали один із скопійованих файлів-зображень зі своєї папки.
7.     Віднови з Кошика видалений файл.
8.      Відкий папку Тести і створи у ній текстовий документ Інформація про учня, у якому введи Прізвище, ім’я, по-батькові і дату свого народження з нового рядка.
9.     Збережи створений файл.
10.   Закрий всі відкриті вікна.
11.   Повідом вчителя про завершення роботи.


Урок 16.  Практична робота № 4 "Шукаємо об'єкти файлової системи "

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Завдання. Пошук файлів.
1.     Відкрий особисту папку. Створи в ній папку з іменем Пошук


2.     У паці Пошук створити презентацію Пошук. Після виконання 3-8 завдань на слайди створеної презентації помістити скріншоти результатів пошуку: (Ctrl+PrtScr) або (AltPrtScr) для активного вікна.
3.     Знайди на диску С: текстові файли, імена яких починаються з літери П. На слайд презентації 
4.     Відшукай на диску С: файли з ім'ям readme.txt.
5.     Знайди в бібліотеці Зображення файли, імена яких починаються латинською літерою p, а розширення починається літерою j.
6.     Серед текстових файлів бібліотеки Документи знайди такі, у тексті яких зустрічається слово робота.
7.     Знайди файли, імена яких мають чотири символи і розширення .hlp.
8.     Знайди файли, які містять сполучення символів map.
9.     Продемонструйте роботу вчителю.


Завдання на канікули:

  1. Інтерактивна вправа "Пристрої для роботи з мультимедіа" (вправа Н.Манько)
  2. Інтерактивна вправа "Мультимедійний програвач" (вправа Л.Аріткулової)
  3. Перевір свої знання за допомогою тесту "Основи роботи з мультимедіа" (вправа Н.Манько)

Урок 18. Практична робота № 6 "Працюємо із зображеннями на комп'ютері".

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

1. Відкрий папку Зображення і преглянь зображення, що у ній розміщені.
2. Скопіюй в особисту папку три довільні графічні файли і випиши у зошит їх назви (включаючи тип).
3. Переглянь і випиши у зошит програми, за допомогою яких можна відкрити дані графічні файли і задай їх вид як Великі піктограми.
4. Над зображеннями в особистій папці виконай такі перетворення: 
  • одне із вибраних зображень поверни за годинниковою стрілкою і збережи; 
  • друге зображення обітни і збережи під новим іменем Зменшене також у особистій папці;
  • для третього зображення зміни розмір - стисни до розміру веб-сторінки і збережи під новим іменем Стиснене.
  • випиши в зошит програму, за допомогою якої ти робив ці перетворення.
5. Запиши у зошит розмір вихідного файлу і файлу після стиснення.
6. Покажи роботу вчителю, попередньо відкривши 2 папки: Зображення і особисту папку.
7. Заверши роботу та зроби висновок.

Урок 2. Поняття команди. Команди і виконавці. Система команд виконавця.

  1. Виконай інтерактивну вправу "Посади дерево"  (вправа Ольги Барної)
  2. Виконай інтерактивну вправу "Алгоритм приготування супу"
  3. Виконай інтерактивну вправу "Послідовність дій"
  4. Опрацюй презентацію "Планування в нашому житті. Команди і виконавці"
  • Середовище для відпрацювання навичок складання п
  • лану дій для досягнення мети.              Гра "Лиха свиня"

Урок 4. Середовище виконання алгоритму.

Урок 5. Об'єкти та події.

  1. Інтерактивна гра "Елементи вікна "Скретч"
  2. Виконай інтерактивну вправу "Як завантажити проект в середовищі вікна Скретч"
  3. Розпочни роботу зі Скретчем

Урок 6. Створення та виконання алгоритмів у середовищі Скретч.

  1. Інтерактивна вправа "Групи команд у середовищі Скретч"

Урок 7"Алгоритми з повторенням "

  1. Виконай тест "Алгоритми"
  2. Кросворд "Алгоритм з повторенням"URL (веб-посилання)

Урок 8 "Практична робота № 6"


Урок 9 "Вказівка розгалуження"

Урок "Практична робота № 7 "


Тема Комп'ютерні презентації


УРОК   Поняття комп'ютерної презентації. ПРОГРАМА СТВОРЕННЯ ПРЕЗЕНТАЦІЙ POWERPOINT

Д/з п 2.1 нового підручника "Інформатика, 6" Ривкінд Й.А.

УРОК   Практична робота "Створення КОМП'ЮТЕРНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ"


  1. Виконай завдання практичної роботи  за посиланням (ст. 57 підручника), використовуючи заготовки з папки.

Урок 11. Практична робота № 3 "Виконуємо дії над об'єктами і групами об'єктів файлової системи "

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм
Завдання 1. Дії з файлами і папками.
1.     У паці Мої документи створити папку Вашого класу. (наприклад, 6-А клас).
2.     Відкрити папку Вашого класу і створити в ній особисту папку. (наприклад, Іванов Петро)
3.     Створи в ній структуру папок, як показано на зразку.

4.     До папки Зображення скопіюй 3 файли-зображення.
5.     Для одного із зображень створи ярлик на Робочому столі.
6.     Видали один із скопійованих файлів-зображень зі своєї папки.
7.     Віднови з Кошика видалений файл.
8.      Відкий папку Тести і створи у ній текстовий документ Інформація про учня, у якому введи Прізвище, ім’я, по-батькові і дату свого народження з нового рядка.
9.     Збережи створений файл.
10.   Закрий всі відкриті вікна.
11.   Повідом вчителя про завершення роботи.


Урок 16.  Практична робота № 4 "Шукаємо об'єкти файлової системи "

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

Завдання. Пошук файлів.
1.     Відкрий особисту папку. Створи в ній папку з іменем Пошук


2.     У паці Пошук створити презентацію Пошук. Після виконання 3-8 завдань на слайди створеної презентації помістити скріншоти результатів пошуку: (Ctrl+PrtScr) або (AltPrtScr) для активного вікна.
3.     Знайди на диску С: текстові файли, імена яких починаються з літери П. На слайд презентації 
4.     Відшукай на диску С: файли з ім'ям readme.txt.
5.     Знайди в бібліотеці Зображення файли, імена яких починаються латинською літерою p, а розширення починається літерою j.
6.     Серед текстових файлів бібліотеки Документи знайди такі, у тексті яких зустрічається слово робота.
7.     Знайди файли, імена яких мають чотири символи і розширення .hlp.
8.     Знайди файли, які містять сполучення символів map.
9.     Продемонструйте роботу вчителю.


Завдання на канікули:

  1. Інтерактивна вправа "Пристрої для роботи з мультимедіа" (вправа Н.Манько)
  2. Інтерактивна вправа "Мультимедійний програвач" (вправа Л.Аріткулової)
  3. Перевір свої знання за допомогою тесту "Основи роботи з мультимедіа" (вправа Н.Манько)

Урок 18. Практична робота № 6 "Працюємо із зображеннями на комп'ютері".

Увага! Під час роботи з комп’ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм

1. Відкрий папку Зображення і преглянь зображення, що у ній розміщені.
2. Скопіюй в особисту папку три довільні графічні файли і випиши у зошит їх назви (включаючи тип).
3. Переглянь і випиши у зошит програми, за допомогою яких можна відкрити дані графічні файли і задай їх вид як Великі піктограми.
4. Над зображеннями в особистій папці виконай такі перетворення: 
  • одне із вибраних зображень поверни за годинниковою стрілкою і збережи; 
  • друге зображення обітни і збережи під новим іменем Зменшене також у особистій папці;
  • для третього зображення зміни розмір - стисни до розміру веб-сторінки і збережи під новим іменем Стиснене.
  • випиши в зошит програму, за допомогою якої ти робив ці перетворення.
5. Запиши у зошит розмір вихідного файлу і файлу після стиснення.
6. Покажи роботу вчителю, попередньо відкривши 2 папки: Зображення і особисту папку.
7. Заверши роботу та зроби висновок.

Урок 19 Поняття текстового документа. Текстовий процесор. Його призначення. 

  1. Інтерактивна вправа  "Підпишіть елементи вікна Word"

       Урок 20

  1. Інтерактивна вправа "Створення документа на основі шаблону в текстовому процесорі Microsoft Word"
  2. Інтерактивна вправа "Створення порожнього текстового документа в MS Word"
  3. Інтерактивна вправа "Планування текстового документа"

Урок 21 Введення тексту. Робота з фрагментами тексту.

Урок 22 "Форматування символів та абзаців"


Урок 23 Практична робота "Редагування та форматування текстового документа"


Урок 24 Дії з графічними об'єктами текстового документа.

  1. Інтерактивна вправа "Визнач тип зображення"
  2. Інтерактивна вправа "Властивості графічних зображень"
  3. Розгадайте Кросворд і відповіді запишіть у зошит

Урок 26 Типи комп'ютерних мереж.

Урок 27 "Служби Інтернету"

  1. Вправа Кросворд "Комп'ютерні мережі"



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...